Det er ledig fast 80 % stilling som Ergoterapeut i Helse – og Omsorg, Felles fagtjeneste (FFT) fra 6.3.23 eller etter avtale.
 
Setter du pasienten i sentrum, og ønsker å jobbe i et engasjert og tverrfaglig miljø? Ønsker du en variert arbeidshverdag med bruker og samarbeidspartner på mange ulike arenaer? Da kan dette være stillingen for deg! Vi heier på våre kollegaer og deler raust av smil, humør og vet at pågangsmot og motivasjon smitter.
 
Vi er et fagmiljø som er i kontinuerlig utvikling med fokus på tverrfaglig samarbeid. Målet vårt er at brukerne skal bo lengst mulig hjemme med tilrettelagte tjenester. Vi legger vekt på at egenmestring og aktiviteter er den del av hverdagen for våre brukere.
 
Vi har en svært varierende brukergruppe der ulike behov og sammensatte diagnoser gir rom for faglig utvikling for våre medarbeidere. Du vil hos oss få varierte arbeidsdager fylt med utfordringer.
 
Stillingen er organisert under Felles fagtjeneste (FFT), som består av aktivitør, fysioterapeut, ergoterapeut, vaktmester (sjåfør), kreftkoordinator, demenskoordinator og miljøarbeider.
 
Arbeidsoppgaver:
Kartlegge pasientens funksjonsnivå, omgivelser og aktivitetsutførelse.
Gjøre hverdagslivet mulig gjennom ergoterapeutiske tiltak. 
Tverrfaglig samarbeid i og utenfor kommunen.
Bidra inn i koordinering av rehabiliteringsforløp og gode pasientforløp.
Veilede studenter og kollegaer.
Bidra til fagutvikling.
 
Kvalifikasjonskrav:
Autorisert ergoterapeut 
Førerkort klasse B 
Gode ferdigheter muntlig og skriftlig i norsk
 
Ønskelig:
Har interesse for å jobbe med flere forskjellige pasientgrupper i forskjellige aldre.
Fordel med kommunal erfaring. 
Evne til å arbeide selvstendig og i team.
Fleksibel.
Gode datakunnskaper da tjenesten benytter Gat turnussystem, TQM kvalitetsprogram og dokumentasjonssystemet Gerica.
 
Vi kan tilby:
I jobben vil du møte både barn, voksne og eldre, og få en svært variert og spennende arbeidshverdag. 
Du vil være del av et lærerikt og tverrfaglig miljø. 
Fleksitid med kjernetid der arbeid er på dagtid i ukedager.
Felles fagmøte i enheten hver 14. dag med faglig påfyll.
En del av et arbeidsmiljø der trivsel og fag står sterkt.
 
Personlig egnethet vektlegges.
 
Framlegging av politiattest og helseattest kreves ved tilsetting.
 
Lønn og arbeidsvilkår i henhold til det som til enhver tid framgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Søker må disponere egen bil.
 
Øyer kommune benytter elektronisk søknadsskjema, dette finner du her. 
Kopier av vitnemål og attester skal ikke legges ved søknaden, men legges fram ved evt. intervju.
 
Spørsmål om stillingen kan rettes til 
Tjenesteleder Marius Ludvigsen tlf. 988 24 118 (hverdager 08.00 – 15.00) marius.ludvigsen1@oyer.kommune.no
eller
avdelingsleder Per-Rune Regstad tlf. 482 53 659 (hverdager 08.00-15.00) per.rune.regstad@oyer.kommune.no 
 
           
Søknadsfrist: 25.1.2023.